niedziela, stycznia 19, 2014

Nowy blog! :D

Założyłam sobie nowego bloga, z moją własną, indywidualną historią. Nie jest to Fanfiction, o żadnych bohaterach itp. To opowiadanie z gatunku fantasy.

Adres:

http://infinite-fight.blogspot.com/

Akcja rozgrywa się na terytorium Czterech Ziem. Argan, Isgard, Las i Smocze Równiny żyją w tymczasowym pokoju. Podczas gdy Argan i Isgard jest zamieszkiwany głównie przez ludzi, Smocze Równiny i Las są po brzegi wypełnione Elfami, Leśnymi Duchami, Czarownicami i Smokami. W oceanie żyją natomiast piękne Syreny. 
Dokładnie czterysta lat temu, władzę w Arganie przejęła Królowa, której imienia nikt nie zna. Zaczęła tępić wszystkie magiczne istoty, a ludzi oddawała do niewolniczej pracy. Zabijała każdego, kto jej się sprzeciwił. Wzniosła w Mortem twierdzę z czarnego kamienia. Zamek pozostał niezdobyty przez wieki. Uczyniła z Mortem stolicę Arganu. Z Arganu i Isgardu wycofały się istoty magiczne, uznając ludzi za złych i niegodnych zaufania. Tak na ziemie Arganu została rzucona klątwa: Dopóki Królowa panować będzie, ziemia nie wyda żadnego plonu, a każde drzewo i kwiat zgnije.
Niewielu ludzi uciekło i schroniło się w Lesie lub górach. Smoki uciekły do swej ojczystej ziemi. Elfy schowały się w Lesie, a Czarownice w górach. Nim jednak to nastało, trzy największe rasy: Elfy, Smoki i Czarownice rzuciły czar. Czar ten mówił, że zostanie wybranych pięciu Strażników, spośród ludzi, elfów i czarownic, mieszkających w Lesie. Mieli oni strzec Lasu, tak by Królowa i jej wojsko nigdy nie przekroczyło granicy Arganu...

Wiem, powinnam pisać teraz kolejne rozdziały tego bloga, ale mnie naszedł taki pomysł... Spokojnie, będę się wyrabiać i notki pojawią się na czas :] Tak czy owak, zapraszam na bloga! 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak więc postanowiłam coś nabazgrać pod tą notką. Jako, że pierwszy raz komentuję, mój komentarz powinien być długi, ale obawiam się, że nie jestem w stanie napisać czegoś długiego o 1 w nocy. Twoje opowiadanie mnie tak wciągnęło, że czytałam do tej właśnie godziny. Natknęłam się na tego bloga przypadkiem. Pierwszy wpis mnie zaciekawił więc zaczęłam czytać dalej. Kolejne rozdziały sprawiały, że wczuwałam się częściowo w rolę Megan. Ta sprawa z Dickiem na początku... Żal mi ich(Megan i Dicka) było. Widzieć śmierć własnych rodziców... Ok. Ale nie o tym teraz. Twoje opowiadanie jest jednym z najlepszych jakie czytałam. Kocham tego typu historie. Myślałam, że lepiej być nie może, ale potem dowaliłaś z porwaniem Meg... Takie WoW... Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy. :* ^^ :D ~Anoma Noma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :) Mam nadzieję, że będziesz wchodzić i oczywiście komentować. Zależy mi na zdaniu każdego czytelnika.
      Co do ciągu dalszego, pewnie wiesz, że zaczęłam nową serię. Będą to nowe wydarzenia, postacie. Ale dużo wątków będzie nadal kontynuowanych. Na przykład porwanie Megan, bo przecież nie wiecie, czego Liga od niej chciała. Tajemnicze "informacje" zostaną ujawnione właśnie w tej serii. Co do zadanej przez Willow zagadki, po Epilogu powinniście się wszystkiego domyślić. Pojawi się Damian Wayne, który będzie jedną z kluczowych postaci w całej akcji ( jak również jego matka, Talia ). Nie zabraknie starych postaci, jak Rachel, Kori, Victor i Gar. No i oczywiście Richard ;D Trochę się u nich pozmienia, ale nadal będą przyjaciółmi. Zapraszam więc do dalszego czytania :)

      Usuń