sobota, lutego 15, 2014

Trochę informacji :3

Witam was w tę jakże piękną, pochmurną sobotę. Za oknem deszcz, w domu hałas za wszystkie czasy. 
Przejdźmy do konkretów. Najpierw te złe wieści. Mianowicie, województwo Wielkopolskie wraca do szkoły -.- ( czytaj : ferie mi się skończyły ). W takim układzie wracam do dawnego porządku na blogu: Jeden rozdział tygodniowo. Będzie się pojawiać albo w piątek rano, albo w sobotę wieczorem. To zależy od kaprysu autorki :) Jak komentarzy będzie dużo, to będą w piątki :]
Numer dwa: W "Wiadomość od Autorki" jak już zauważyliście pojawiają się zapowiedzi kolejnych postów. Aktualizowane będą zaraz po dodaniu nowego rozdziału. Obecnie nic tam nie ma, bo nie mam pojęcia jak nazwać kolejny rozdział :3 
Numer trzy: Zakładka "Bohaterowie" powinna dziś się wzbogacić o nowe postacie. Powinna.
Numer cztery: Jeśli interesują was fragmenty nowych, nadchodzących rozdziałów, to możecie zaglądać na mój profil na deviantart.com ( KLIK! ). Będą się pojawiać co ileś tygodni, w niedzielę. 

I numer pięć: Po prawej stronie bloga jest magiczny pasek, w którym umieściłam blogi warte przeczytania. Serdecznie zapraszam do odwiedzania, szczególnie tych aktywnych :
"We don't need blood to be a family" - autorka: Will L ( niezwykle leniwa istota, która dodaje coś raz na miesiąc :] )
Witaj w moim świecie! - autorka: Scary Girl
Opowiadania Nancy - autorka: Nancy 
No i resztę blogów, które tam wstawiłam :]
Więc do przeczytania! :)
 

1 komentarz:

  1. Nieeeeee! Jak oni mogli skończyć ferie dla Wielkopolskiego?! Przeprowadź się do mnie bo mi akurat się zaczęły :*
    Jak ja wytrzymam przez cały tydzień bez notki?! Kobieto przeczytałam twojego bloga tyle razy, że mogę go recytować jak Zygier Redutę Ordona, a ty mi mówisz, że zero notek do końca tygodnia?! Nie no ja się zabiję. *płacze z ukrytą w dłoniach twarzą w kącie* Czemu świat jest taki okrutny? chlip chlip
    Dziękuję za polecenie!
    No i oczywiście czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy twojego opowiadania :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń