środa, marca 26, 2014

Nudzę się :3

I dlatego postanowiłam wstawić post, żeby i wam się nie nudziło ^^
Rozdział 11 się pisze ( tak jakby ), więc będzie dodany na czas, czyli w sobotę.
Ale mam dla was kilka nowinek z nadchodzącego "Son of Batman". Tak się podniecam tym filmem, że co chwilę zaglądam na amerykańskie strony, żeby spojrzeć czy czegoś nie dodali xD Wczoraj miałam szczęście i natrafiłam na minutową część wyciętą z filmu! :)) Możecie sobie pooglądać Damiana, rozmawiającego z ojcem. Zaczyna się na 2 minucie. Wcześniej Jason O'Mara czyta listę zakupów swoim głosem Batmana ...



Dodaję jeszcze Sneak-Peak, żeby wam podsycić apetyt na film :



Dowiedziałam się, że oficjalna premiera odbędzie się w czasie Comic-Conu w weekend świąteczny ( Wielkanocny, nie Bożonarodzeniowy :D ). Czemu oni każą mi tak długo czekać? :'(
Do napisania ! :3

1 komentarz:

  1. Sneak- peek ja już widziałam ^^ Najlepsza scena, na początku i moment gdy Talia stoi z pistoletem w ręce i mówi : "Hello, my love". Mogę się założyć, że to było do Batmana :D
    Ogólnie film zapowiada się bardzo dobrze, zarówno pod względem grafiki jak i scenariusza. Komiks, na którego podstawie jest realizowany film, wypadł średnio. Damian był przekoloryzowany tak jak i Bruce z resztą, jedynie postać Tali mi się podobała. Może film to nadrobi ;)

    OdpowiedzUsuń