piątek, czerwca 27, 2014

Nota organizacyjna :))

Nowy rozdział dodany! Klękajcie narody, wróciłam po długim miesiącu ;D

Więc najpierw chciałam się pochwalić, że wynikiem mojej nieobecności na blogu jest średnia 5.0 na koniec gimnazjum ^^ Papiery do liceum złożone, więc teraz tylko czekam na ogłoszenie listy zakwalifikowanych do klasy prawniczo-dziennikarskiej ;))

Wasze blogi czytam, ale komentuję tylko nieliczne notki ;> Postaram się nadrobić ewentualne zaległości, i tak dalej.

Teraz najważniejsza część. 

Kto w ankiecie zagłosował  na "Śmierć wszystkich" ? Przyznać się! ( Wiecie, że chodziło mi o głównych bohaterów, prawda? ) 

Dobra, teraz na serio. 

Nowe rozdziały będą się pojawiać nieregularnie, czasem po kilku dniach, czasem po tygodniu. Zależy jak szybko będę pisać i jak będą podchodzić mi kolejne wątki. Już się wyżalałam mojej przyjaciółce, że potrafię najpierw napisać koniec rozdziału, a potem w cholerę nie wiem, jak zacząć pisać początek. Mam dość dziwny sposób myślenia x.x
 
Druga seria będzie trwała raczej mniej rozdziałów, niż planowałam. Zaczęłam zmieniać trochę bieg fabuły, jaki wcześniej wymyśliłam. Będzie to około 24-28 rozdziałów. Powinnam skończyć tę serię z rozpoczęciem roku szkolnego. Przynajmniej tak myślę ;)

Co dalej, nie wiem. Jak nadal ktoś będzie to czytał, to mam w zanadrzu taki zalążek opowiadania... Ale odbiegłam raczej od dotychczasowej formy. Spróbowałam czegoś nowego i dla odmiany pisałam cały czas z punktu widzenia faceta xD Trochę to było dziwne, jako że pisałam jako Jason... ( Jason Todd ). Taa, nie wnikajcie. Moja wyobraźnia czasem mnie przeraża.

Życzę wszystkim miłych wakacji i zapraszam na rozdział 15

1 komentarz:

  1. Ja zagłosowałam na "Śmierć wszystkich"!!! Mwahahaha! *evil grin*
    Shun: Teraz tak gada, a jak wszyscy zginą będzie ryczeć.
    Ten pan mądrze prawi, polać mu XD

    OdpowiedzUsuń