piątek, października 03, 2014

Nowy blog :]

Tak, założyłam kolejnego bloga :D
Tym razem będę go prowadzić w miarę regularnie, nie tak jak poprzedniego...
W każdym razie, zapraszam serdecznie:

http://with-dreams-through-life.blogspot.com/

Powiedzcie znajomym, udostępnijcie, olejcie to, jak tam chcecie.

Aha. I byłoby miło, gdyby ktoś czasem skomentował rozdziały na tym blogu, szczególnie że niedługo kończy się seria? Chyba, że już nikt tego nie czyta, to już zupełnie inna sprawa.
Tutaj podziękowania dla Nikoli, bo jako jedyna skomentowała dwa poprzednie rozdziały.
Jestem strasznie ciekawa, ile osób wypowie się na temat 21 rozdziału.  > : D

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cię bardzo przepraszam za totalny brak komentarzy z mojej strony, ale w liceum tak nam dają popalić, że ledwo żyję. I jeszcze mnie cholerne zatoki złapały, nosz x.x Obiecuję, poprawię się!

    OdpowiedzUsuń