niedziela, grudnia 07, 2014

Wyniki ankiety

Zagłosowało 7 osób, tylko pierwsze pytanie było jednokrotnego wyboru.

1. Dwa głosy zostały oddane na kontynuację ( po śmierci Megan ), a pozostałe 5 na restart. Nikt nie zagłosował na zakończenie pisania bloga :P

2.Okazało się, że najwięcej głosów otrzymał Richard i Damian ( jako postacie, które mają wystąpić w przyszłej części ) - po 5 głosów. Drugie miejsce zajęła Raven z 3 głosami, dalej była Megan, Kori i Garfield z dwoma głosami. Talia dostała jeden głos ( Hurra! ). 
Ktoś ( mam już podejrzanego ^^ ) dopisał Batwoman i Poison Ivy w polu inne. Niestety Batwoman to postać którą znam tylko z nazwy i wyglądu. A Poison Ivy... no cóż, może ją gdzieś wcisnę w pojedynczy rozdział.

3. Najbardziej lubianymi wątkami były miłosne i detektywistyczne - 4 głosy, wątki akcji na drugim miejscu - 3 głosy, a na końcu czołówki były wątki psychologiczne - 2 głosy.

4. Według was, proporcjonalnie najlepiej wychodzi mi budowanie napięcia i tajemniczość ^^ A reszta - sami zobaczcie.



Na prawdę nic nie robię słabo? ;)

5. W pytaniu co ma się nie pojawiać były trzy kreski na akceptację wszystkiego, jedna osoba nie chciała, żeby wszyscy umarli ( "wybuchali " :D ), inna osoba sprawiła, że nie mogłam przestać się śmiać ( jednorożce, sok z gumijagód, matematyka i parę innych ;D ), a dwie osoby były przeciw związkom innym niż hetero. Jak już jestem przy tym temacie, to wyjaśnię sprawę. 
Nie nastawiałam się na pisanie takich wątków, mimo że nie mam nic przeciwko osobom o takich czy innych orientacjach seksualnych. Przyznam się że po części chciałam was trochę sprowokować, żeby zobaczyć kto się odezwie w komentarzu ^^ Moim głównym celem było pokazać, że Meg i Wil były ze sobą przez jakiś czas bliżej niż tylko jako przyjaciółki, a na ich uwarunkowania psychiczne wpłynęła problematyczna przeszłość ( Willow tłukł ojciec, Megan czuła się odrzucona przez cały świat ), więc gdy pojawiło się pomiędzy nimi zaufanie, wzięły to nazbyt poważnie.
Nie, nie będę tego kontynuować (tutaj zniszczyłam nadzieje pewnej osoby - przepraszam :>).

6.  W ostatnim pytaniu ( inne uwagi ) były tylko dwa pominięcia, a opinie reszty zatrzymam dla siebie. :)))

Domyśliłam się dwóch osób, które odpowiadały, ale nie będę ich ujawniać ^^ Z resztą, jedna się nawet podpisała ;) Ale szczerze, to ciekawość mnie zżera, kto tam zagłosował. Byłoby fajnie, gdyby się te osoby odezwały, ale do niczego nie zmuszam. Jeśli uraziłam czyjąś anonimowość, to mówić.

Pewna osoba chciała crossover... Chętnie na to pójdę ;)

DZIĘKI ZA GŁOSY! <3

2 komentarze:

  1. Tak, to ja :D Witajcie
    Miło mi, że cię rozśmieszyłam, ale to było na poważnie. XD
    Nie będzie innych orientacji? Chlip Chlip
    Widziałam już 1 rozdział, zaraz będę komentować
    To nic, że dziś niedziela, (w sumie to poniedziałek od jakichś 2 godzin) i trochę po drugiej, jestem stworzeniem nocnym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka tam "pewna osoba" pisz For po prostu :P Nie mam nic do rozpowszechniania tego nicku, to nie PESEL.

    Ale Batsie jest taka faaajna :C i wątki homoseksualne też.
    - For

    OdpowiedzUsuń