sobota, stycznia 17, 2015

2O OOO ★_★

A więc stało się! Mogę się już poszczycić 20 tysiącami wejść na mojego skromnego bloga  : )

Dziękuję wam gorąco za te wyświetlenia, że jesteście tutaj ze mną i czytacie moje opowiadanie. Mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć do końca, nie mogę także doczekać się nowych czytelników! Pamiętajcie, że uwielbiam czytać wasze komentarze, mobilizują mnie do pisania i zawsze jestem megaaa szczęśliwa, gdy widzę chociaż jeden więcej. Jesteście wspaniali ! 

Dla umilenia sobotniego popołudnia wstawię trochę obrazków oraz najnowszy trailer do "Batman versus Robin" który ukazał się dzisiaj w nocy. Już nie mogę się doczekać ^-^




 






Gif z nadchodzącego filmu... ( Twarz Bruce'a -> OMG )

















































Sydney :]



Huehuehue ^-^ (TaliaxBruce)



1 komentarz:

  1. Gratuluję 20 000 wejść! Obrazki świetne, a nowego Batman vs Robin nie mogę się już doczekać :-)
    Pozdrawiam
    ***Niki***

    OdpowiedzUsuń